Pazar, Kasım 25, 2012

BU ARALAR...


Günlerdir blogumu güncelleme isteğimi yerine getiremiyorum..
Gün ne çabuk bitiyor,nasıl akşam oluyor anlamıyorum..
Zaman kavramını yitirmiş durumdayım...
Kahvaltı,genel temizlik,çocuklarla faaliyet,öğle yemeği,akşam yemeği derkennn.. bi kenara not ettiğim tarifleri denemeye fırsat bulamıyorum:((
Hoş bulsamda hangi ışıkla fotoğraf çekcem ki..günlerdir güneş yüzü görmüyoruz..hep gri..soğukk..yağmur..
Kış güzel ama vakti dar...
Bir de bir battaniye örmeye başladım boş kaldım mı oturuyorum başına,kafamı dağıtayım derken daha da bir karmakarışık oluyorum...

Günler ömürden bir bir gidiyor...
Kızdığım,kırdığım,kırıldığım anlarda oluyor..güldüğüm,güldürdüğüm anlarda...
Koşuşturmacada dönüp duruyorum..
60m2 lik ,kutu gibi çok sevdiğim sıcacık evimde....
Kızlarımla mutfakta kış tarifleri sezonunu açıyor:))
İnşaAllah...
Sevgiyle ..Afiyetle....

8 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Fatoşcum hepimiz aynı durumdayız inan ki.. kısa kış günlerinden hiç bişeye vakit kalmıyor.. Benim de yapılacak onca işe rağmen elim hiç bişeye gitmiyor, bugün detaylı bir temizlik sonrasında belimden felç olmuş durumdayım, zor bela yeni post yazdım, o beni bi süre idare eder inşallah :)) bu arada 60 m2 sıcacık evinden, miss gibi kokular, mutluluklar eksik olmasın inşallah, çok öpüyorum :)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Fatoşum kış ayları hep böyle...
Merakla bekliyorum yepyeni tariflerini..
prensesleri öpersin benim için

dönmezçağlar dedi ki...

herşeye ragmen maşallah sana hemşerim ikiz kız büyüttün gurbet ellerde ALLAH nazarlardan saklasın seni ...
üzme kendini hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz en önemlisi çocuklarızı hayırlı bir şekilde büyütmek...
öpüldün:)

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Biz de öyleyiz canım ya..hafta sonu işlerinin sonucu belimin ağrısından kıvranıyorum..:(

Işığı beklersem hele hiç fotoğraf çekemem..Çoğu fotolarımı akşam çekmek zorunda kalıyorum ben :( ancak yetiştiriyorum..:)

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim ...
kolay gelsin....

emresra dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim,
harika..
çok beğendim..
Allah nasip ederse bende evlenince boyle bir ev hanımı olacağım :)

Tombul Tarifler dedi ki...

aynı durumlar bende de mevcut
bu aralar tarif marif yayınlamıyorum halbuki birçok tarif birikti
benimse içimden geçen senin yukardaki resmine benzer bir resim çekip
bu aralar yokum tarzı bir yayında bulunmak
sanırım biraz tembellik edesim var
kal sağlıcakla canım

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

zaman kavramı böyle bir şey işte, ben de anlamadan geçip gidiyor, yapmam gereken çok şey var...günler günleri kovalıyor...