Cumartesi, Kasım 17, 2012

MİNİMUM ZAHMET,MAKSİMUM LEZZET:)))


Kim sevmez ki sıcacık ,mis kokan gözlemeleri...
Hele yanında bir bardak çay ve sevilen dostlar varsa...
Yada kahvaltı sofrasında iki minik melek varsa:))
Lezzetine do-yul-maz...doyulamazzz:))
MALZEMELER:
  • 2 tane yufka
  • istenilen iç harç(bizimki patatesliydi)
  • 1 yk kadar margarin ya da tereyağ
YAPILIŞI:

  • Yufka ikiye bölünür iç harç eklenerek kare şeklinde kapatılır.
  • teflon tavada arkalı önlü kızartılarak ,sıcakken yağ sürülür..servis edilir...
AFİYETLE...KEYİFLİ SOFRALARINIZ DAİM OLSUN...

13 yorum:

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

evde yufka bulundurmamın temel sebebi budur diyeyim :) Ellerine sağlık..Uğur böceklerin de çok şirinler. :)

Seyyah Gül dedi ki...

OLSADA YESEM ELLERİNİZE SAĞLIK
HAYIRLI GECELER

Dilekce.. dedi ki...

Ayyy en sevdiğim gözlemedir patatesli olan.. dediğin gibi en pratik kahvaltılıklardan bence, ellerine sağlık canım, afiyet olsun meleklerinle sana..

Bu arada yeni şablonuna da bayıldım, hele de başlıktaki uğur böcüşlerine :)) tam sizin gibi sevimli.. Muckkkkssss...

Tombul Tarifler dedi ki...

ben çok severim :) yayında çay da koyarsan muhebbetimde fena değildir hani:) Mutlu pazarlar...

hanife dedi ki...

Bloğun çok güzel hem takibimdesin hemde blog listeme aldım...Sağlıklı huzurlu bir hafta dilerim

kardelen sezgin dedi ki...

bende çok sevdiğim için aynı lezzeti sundum ,sıcakken yemek çok güzel olur soğuduktan sonrada ısıtılır yenir ,eline sağlık canım

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım nasılda istedi simdi:)

Özgür Tatlar dedi ki...

senin fellah kofte tarifin var ben de .bir ugra sayfama okursun.sevgiler.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Sıcacık sıcacık olucaktı şimdi..:))
Ellerine sağlık.
Nefisssssssssss görünüyor.

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

HEM PRATİK HEM LEZİZ ELLERİNİZE SAĞLIK.MİS GİBİ GELDİ BURNUMA SANKİ KOKUSU.BANA DA BEKLERİM ÇAYLAR DA BENDEN OLSUN,SİZ KAPIN GELİN GÖZLEMELERİ...

Sevil Aslan dedi ki...

bayılırım gözlemeye ..hem kolay hem lezzetli..ellerine sağlık fatoşcum..bu arada bloğunun tasarımını değiştirdiğini yeni gördüm..çok güzel olmuş arkadasım :)

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

az zahmet ama bol lezzet, nefis olur, ellerine sağlık...

Büşra Kahveci dedi ki...

Şimdi olsa da yesem :)Ellerinize sağlık.Blogunuzu takibe aldım.Bende blogta yeniyim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Bana da beklerim.http://istkazanbenkepce.blogspot.com