Pazar, Kasım 11, 2012

UÇ UÇ UĞUR BÖCEGİM:))


Bu yaramaz uğurböceklerinin yapımı çok kolay:))
Çörekotlarını ekleme kısmı hariç..minicik çörekotlarını domatese batırma seansı el oyalayıcı:))
Dün akşam aklıma düştü bunları denemek..
Kızlara sabah size bir sürpriz hazırlıycam dedim...uyanınca ilk işleri annecim şüppüzümüz nerde diye sormak oldu:))
Kahvaltı sofrasına bu tabağı koyduğumda çok mutlu oldular...
Annecimm uğurböceğii bunlar,hadi uçsunlar :)))
Meleklerimin yüzünün güldüğünü görmek dünyanın en güzel hediyesi...
Şükrüm,minnetim sonsuzdur Rabbime...
Bu arada doğum günlerine 10 gün kaldı:)))
Tarife luzüm yok...
Her şey ortada..
Az malzeme,bol gülücük:)))
Keyifli pazarlar...

16 yorum:

Derya Sezgin dedi ki...

Canım yorumuna çok sevindim kanepeler çok şeker ellerine sağlık sevgiler...

Dilekce.. dedi ki...

çok iyi yaaa, benim de ço ksevdiğim bi görüntü bu kahvaltı sofrasında.. şüppüz diyen dillerini yesinler e miii?

BİRİNCİSİN dedi ki...

Çok şirinler,ellerine sağlık:)Sevgiler:)

HEDEN dedi ki...

BU KANEPELER ÇOK SEVIMLİ OLMUŞLAR,BUNLAR YENMEZMİ HİÇ .ELLERİNE SAGLIK CANIM.

Nursevin Sönmez dedi ki...

ne mutlu..ayrıca doğum günlerinede yaparsın annesi.emeğine değmiş.

minimutfaktan dedi ki...

Çok şirinler çook, ellerine sağlık

ihlamurcum dedi ki...

Yazın her davette bu cicişlrden yaptım,herkes bayıldı.Eline sağlık,Fatoşçum.

Bir Tayfanın Günlüğü dedi ki...

çok sevimli olmuşlar (;

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Çok şirinler,çok güzeller çok..
Ellerine sağlık canım..
Bayıldıııım.

Esra Yağız dedi ki...

çok iyi fikir. ellerinize sağlık hemşerim :))

Aicha Dalgic dedi ki...

Ne kadar guzel gorunuyor, fotograflarinlitesinden mi baslasam, yemegin lezetli gorulmesindenmi blogun ferahligi aydinligi mi ? =) çok begendim efendim elleriniz dert gormesin
Ellerinize saglik ve afiyet bal seker olsun
Bende seve sese size blogumda gormek isterim hayirli aksamlar
Bisous bisou
www.fraise-framboise.blogspot.com

Aicha Dalgic dedi ki...

Ne kadar guzel gorunuyor, fotograflarinlitesinden mi baslasam, yemegin lezetli gorulmesindenmi blogun ferahligi aydinligi mi ? =) çok begendim efendim elleriniz dert gormesin
Ellerinize saglik ve afiyet bal seker olsun
Bende seve sese size blogumda gormek isterim hayirli aksamlar
Bisous bisou
www.fraise-framboise.blogspot.com

Gurme Şirine dedi ki...

ben bu kanepeleri çok sevdim...
çok şekerler...
yemeye kıyamam ben...

Sevil Aslan dedi ki...

cok şirin olmuş bu kanepeler canım ellerine sağlık..

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

uğur böceği muhteşem elınıze sağlık

mine dedi ki...

Ellerinize sağlık bu uğur böcekleri en alasından yerim ben.