Perşembe, Ocak 31, 2013

Bİ KAHVE ,Bİ HAVADİS:))


Hayırlı geceler kızlar...
Sizin de benim gibi uykunuz kaçtıysa ,kapın kahveleri gelin..
Nasıl güzel koktu gece gece...
Evde sessizlik hakim...
Yanına bi de çikolata açtım değmeyin keyfime..
Tabi sabah kızlar beni haşlıycak çikolatalarını tırtıkladım diye emme...
Anneler de çikolata sever değil mi..:)))
Bu arada Hira'm 3 gecedir emziksiz uyuyor,uyumaya çalışıyor..
Uykuya dalmakta zorlanıyor,uyuyunca ara sıra ağlayarak uyanıp emzik istiyor...
Sabah uyanınca anne emziğime ne yaptınn?? diye söyleniyor...
Üzgünüm kızım..artık emzik yok!!
Kızma bana..dudakların çatladı..uykunda da sık sık öksürüyorsun..
Emziğin yok diye dilin damağın kuruyor...
Emzik güzelliğini bozuyor...
Seni Seviyorum Hiranur'um...
Seni Seviyorum Aynur'um...
Allah rahatlık versin...

10 yorum:

EsiN (adamutfak.blogspot) dedi ki...

Ben de koca kızımdayım, sürekli onu seviyorum :) Allah evlatlarımızdan ayırmasın..
biz içtik çay kahveleri daha içersem hiç uyuyamam eşlik edemiycem k.bakmayın :(
küçükken emzik çok yakışırdı ona, çok geç bıraktık biz.. siz erken alıştırdıysanız ne mutlu, diş yapısını da çok etkiliyor..
bana da beklerim, sevgiler..

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

çikolata kahve ikilisi dayanılmaz,fincanınızda çok şık :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

SEVGİLİ ESİN BENİM KIZIMDA 3 YAŞ 3 AYLIK BİR KAÇ DEMEMİZ OLDU AMA SANIRIM BUNDA BAŞARILI OLDUK..GERÇEKTEN DİŞ YAPISINI ÇOK ETKİLEDİ..
GÜZEL UĞUR BÖCEĞİİ TEŞEKKÜR EDERİMM

zerrin tekin dedi ki...

size afiyet olsun.kokusu buralara kadar geldi:)iyi geceler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Kahvemiiii ben geliyorum:)) afiyet olsun..uyku tutmayinca bazen boyle dolaniliyor iste..fincaninizda cok guzelmis..sevgiler Iyi sabahlar deyim size:))

sibelinmutfagi dedi ki...

beni de uyku tutmadı kalktım ama bu saatte de kahve olur mu bilmem işte geldim:)

Emel AKAN dedi ki...

Merhabalar yeni izleyicinizim...
Çok Hoş bir blog ...
Ayrıca davetinize ben de katılıyorum kahvemi kaptım geldim...
Geçmi kaldım bilmem ama iyi keyifler...
Güzel günler diliyorum...
Sevgilerimle...

Hatidje Osman dedi ki...

Ne Mutlu sizlere

Özgür Tatlar dedi ki...

iyi olmus,emzigi biraktirdigin canim.bizim icin rahatlik olan emzik cocuklara tiryakilik yapiyor maalesef.insallah cabuk unutur.

durme durme dedi ki...

Hediye çekilişime beklerim, Sevgiler...