Cumartesi, Ocak 26, 2013

KABAK TATLISI...


Selamün aleyküm...
Tam 4 gündür üzerime yapışan beni perişan eden gripten hala kurtulamadım:((
Şiddetli baş ağrısı,ateş,sıkıntı mahvetti beni...
Aslına bakarsanız kurtulmak içinde pek bir şey yapmadım...
İhtiyacım olan şey bolca dinlenmek o da elime geçmiyor ya neyse...
Kabak tatlısının kandil günü yapıp,komşularıma ikram etmiştim...
Şerbetli bir tatlı olmasına rağmen iç bayıltmayan ,hoş aromalı bir tatlı...

MALZEMELER:

  • 1 kg kabak
  • 2 su bardağı şeker
  • 1 dal kabuk tarçın
YAPILIŞI:

  • kabak soyulup,dilimlenir.
  • yıkanıp,süzdürülür.tatlıyı pişireceğimiz tencereye alınır,üzerine şeker ve dal tarçın eklenir.kapağı kapatılır ve yaklaşık 2 saat bekletilir.kabak suyunu salar.
  • 2 saat sonra tatlımız kısık ateşte pişirilir.soğuyunca cevizle servis yapılır..
AFİYETLE...HAYIRLI AKŞAMLAR...

5 yorum:

Nursevin Sönmez dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK. Çok severim kabak tatlısını. Çok güzel görünüyor.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Seyyah Gül dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK
NEFİS GÖZÜKÜYOR
HAYIRLI GECELER

Rümeysa dedi ki...

Ellerine sağlık hemşerim.Benimde sevdiğim ve çok yaptığım tatlılardan.Ellerin dert görmesin.

kardelen sezgin dedi ki...

geçmiş olsun canım kışın tatlısı bol bol yemeli eline sağlık