Perşembe, Ocak 10, 2013

SARIMSAK SOSLU PATATES KIZARTMASI & KARLI GÜNLER:))


Ve nihayet...
Günler sonra bloguma yazıyorum...
Ha bugün ha yarın derken birikti de birikti:))
Bütün günüm kızlarla ve ev işleriyle,konukomşu gezmesiyle geçip gidiyor...
Blogumu özledim...çok özledim...
4 gündür karın tadını fazlasıyla çıkarıyoruz...
Mübarek yağdıkça yağıyor..pamuk pamuk...

Tabi bu işte en çok eğlenen çocuklar..
Kızım anne beni parka bırak ben orda uyuyayım diyor:))
Kar aşkından...
Ama bugün o kadar çok oynadı ki yorgunluktan artık eve gidelim bile dedi:))

Kar topu oynamak kesmedi,yerlerde yuvarlandık biz....
Kahkahalarımız da cabası:))
Kar güzel..içimizde uyandırdığı duygular güzel...
Beyaz güzel..
Her şeyden önemlisi,beyazı bize yağdıran Rab güzel...
Şükürler olsun...
Gelelim lezzetli kahvaltılığımıza....
Hemencik yapılıp,hazırlanan pratik bir tarif...
Uzun uzun tarif anlatmıycam..
Dilediğiniz kadar patates kızartıp ılıtıyoruz..
Başka bir kapta kıyılmış maydonoz,3 diş sarımsak,limon suyu ve tuzla sos hazırlayıp kızaran patateslerimizle harmanlayıp,servis yapıyoruz...
Daha sık yazmak,okunmak dileğiyle..
Hayırlı akşamlar....

14 yorum:

durme durme dedi ki...

Buraya da yağsa da oynasak, patates nefis görünüyor. Ben de kahvaltılara sık yaparım bu tarifi. İyi eğlenceler. Sevgilerle...

Gurme Şirine dedi ki...

menü süper...
karlı görüntülerde ayrı bir güzel :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

önce patatesleri sonra tatlı niyetine o kar prenseslerini yemek lazım :)

ben bu sefer tadını çıkaramadım, bel fıtığımdan dolayı:( inşallah gene yağar :)

mehtap dedi ki...

ne güzel kar resimleri, çocuklara gün doğdu bayıldılar bu işe.Patateslerde tam çocukların seveceği bir yemek olmuş.

herdemlezzet~Arzu~ dedi ki...

Canım merhabalar !!!! patatesin her türlüsünü çok severim .bu halide kahvaltı için harika bir alternatif gerçekten .eline sağlık sevgilerimle..:))

muhabbetsofrasi dedi ki...

ne kadar mutlu oldu yavrucak
ohhhh sefası olsun :)

Tombul Tarifler dedi ki...

hoş geldin tatlım
oh sefanız olsun güzel güzel gezin ikizlerle...
okula başladıklarında bugünleri arıyor insan :)
sarımsak soslu patates hoşuma gitti deneyeceğim inşallah
kal sağlıcakla...

Nursevin Sönmez dedi ki...

görüntüler süper. ahh kar .ne çok özledim..

ZEYNEP KOZAN dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor
denenicekler listeme girdi bile
sevgiler

dönmezçağlar dedi ki...

hele şükür bacım gelebildin ... kızlara maşallah karın tadını ne güzel çıkarmışlar benim kızımda istiyo ama bu sene buraya kar az yağıyo hemen ardından buz yağıyo ve oynayamıyoruz:(
patatesler super görünüyor afiyet olsun miniklere.

Deniz dedi ki...

Patates çok lezzetli görünüyor. KAra doyamadık biz de daha. Haftasonu yağsın istiyorum birdahakine. Güzel kar fotoğrafları çekmek için :)
Sizin de gününüz eğlenceli geçmiş belli ki :)

Birsel ve İrem dedi ki...

Patates çok istah açıcı görünüyor, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Şehrinaz dedi ki...

Cocuklar nasil guzel eglenmisler :) ayrica patateslerde harika gorunuyor emeklerine saglik...

Şule YANIK dedi ki...

maşallah kızlarınız çok tatlı.belliki çok eğlenmişler.benimde 2 kızım var.bayılıyorlar karlarla oynamaya.bloğunuzda güzel paylaşımlara yer vermişsiniz.elinize ve emeğinize sağlık.sevgiler.