Cuma, Şubat 08, 2013

BİRBİRİNDEN TATLI HEDİYELER :))


Sevgili nursevincelezzetler'in facebookta yaptığı çekilişi benn kazandım:))
Ballıyım vesselam...
Biribirnden güzel,mis gibi reçelleri kaptım...
Rengarenk reçeller beni benden aldı...
Daha önce yemediğim karpuz ve yeşil incir reçelini hemen tattım..
Tatları harika...

Arkadaşıma bu güzel lezzetler için çook teşekkür ediyor,sayfasını takipte kalmanızı tavsiye ediyorum..
Kim bilir bu güzel reçellerden sizinde nasibinize düşebilir....
Sevgiler..HAYIRLI CUMALAR..ağzınızın tadı hiçç eksik olmasın,bozulmasın inşaAllah...

13 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

ohhhh mısler gibi afiyet olsun:)

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Ayy ben en çok patlıcan reçeliniii merak ediyorummm :) Hepsi enfes gözüküyorlarr :)

Gurme Şirine dedi ki...

hayırlı olsun...
afiyetle yiyin inşallah.......

Nursevin Sönmez dedi ki...

Canım. Sevdiklerinle Afiyetle yemek nasip olsun. Şansın her zaman böyle olsun. Son anda geldin . Şans sana güldü.. sevgiler ve paylaşım için teşekkürler.

sefertasim dedi ki...

balım, hepsi çok güzel ;afiyetle yiyin ama yavaş yavaş , xxx:)

Arzu GÖNCÜ HANGÜL dedi ki...

afiyet şeker olsun..sevgiler..

Pasta Delisi dedi ki...

Merhabalar blogumda bir çekiliş yapıyorum katılmak istermiydiniz ?

HANDE CİGER dedi ki...

Sevdiklerinle sağlıklaaa ye renkler harika çok süper gözüküyor ...

Rüya Gibi Mutfak dedi ki...

Afiyet olsuun..Sevgiler..
ben de beklerim :)

BAL ANNE dedi ki...

Karpuz reçelinin tadını merak ettim ilginçççç!! Bağlısına vesselammmm;))) sevgilerrr

Nursevin Sönmez dedi ki...

Fatmagül hanım.Bloğumda bir etkinlik var. sizide bekliyorum. sevgiler.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Offf ya kaçırdım ben bu reçelleri:))
Canım afiyet olsun.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Cok sansliymissiniz..Afiyetler olsun:))