Pazartesi, Mart 04, 2013

3-2-1 POĞAÇA


Sonunda bu meşhur tarifi bende denedim:))
İyi ki de denemişim..
Nasıl olur,neye benzer derken yumuşacık poğaçalar çıktı meydana...
Az malzemeli,zahmetsiz,lezzetli...
Yerken de adı gibi eksiliyor...3-2-1 derken bitiveriyor:))
MALZEMELER:

  • 3 paket kabartma tozu
  • 2 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 tk tuz
  • yeteri kadar un
  • içi için peynir ve maydonoz karışımı
  • dışına bulamak için galetaunu
YAPILIŞI:

  • Kabartma tozu,yoğurt ,sıvıyağ ve tuz karıştırma kabına alınır ve kulak memesi kıvamı alana kadar un eklenir.
  • 15dk.dinlendirilip cevizden biraz büyük bezeler koparılarak elde açılıp,peynirli harç eklenir kapatılıp galeta ununa bulanır.
  • yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizlir ve 200c de pişirilir.
AFİYETLE...

10 yorum:

Damla Başer (Kurabiye Atölyesi) dedi ki...

bende çok merak ediyorum tadını deneyenler harika diyor, görüntü süper :) bende kısa zamanda deneyeceğim inşallah :) Ellerinize sağlık

Tokideki Ses dedi ki...

çok güzel gözüküyor ellerine sağlık:=)

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
poğaçaya bayılırım :)

hatice avcı dedi ki...

Ellerinize sağlık.Poğaçanın her çeşitini severim bunlarda harika.Sevgilerimle

sibelinmutfagi dedi ki...

GERÇEKTEN MEŞHUR TARİF BENDE BİR ARKADAŞTAN ALIP YAPMIŞTIM AMA GALİBA SİYETE EKLEMEDİM

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyor
bir ben kaldım galiba denemeyen
ellerine sağlık

gizem can dedi ki...

hande bende daha denemedim en kısa zamanda denemeliyiz:)

yusuf dedi ki...

Biz denedik.Çok pratik leziz ve değişik bir poğaça.Paylaşım için teşekkürler...

dönmezçağlar dedi ki...

değmesin yağlı boyadan yeni header in gelmedimi ? nerelerdesin sen yine bacım ya yorum formlarında görüyorum seni ancak
sayfana dön artık...

HANDE CİGER dedi ki...

ay ne kadar güzel pufuduk pufuduk bir poğça bunlar...bayıldım bayıldımm...en kısa zamanda deneyeceğim...sevgiler.