Salı, Mart 12, 2013

GURBETTEKİ ANA EVİM...

Birçok aile gibi bizde görev için memleketimizden uzakta yaşıyoruz...
Ana-baba ve kardeşlerimizden uzak,zamanla başka bir ailemiz,çevremiz oluyor uzaklarda..
Tokat'a ilk geldiğim günden beri beni yalnız bırakmayan biri var hayatımda:))
İyi ki var..
Müzeyyen ablam...O benim gurbetteki anam...
Az önce geldik yanından..yine sevdi,kokladı,besledi bizi..annem gibi...
Kendi ve güzeller güzeli gelini nuriye nefis lezzetler hazırlamışlar,zahmet etmişler...
İşte soframız...
Pembe-beyaz çiçekler açmış şeftali ağaçlarının manzarasında sohbet koyulaştıda koyulaştı..
Her zamanki gibi küçük hanımlar baş köşede yerlarini aldılar..
Müzeyyen abla,Aynur'u bir hayli mıncıkladığı için kızımın saçı başı darmadağın...
Neyse biz bizeyiz şurda nasılsa:))
Kızlar sezonun 2.dondurmasını da müzoşun elinden yedi..
Keyiflerine diyecek yoktu doğrusu..
Tabi benim hakkım saklı tutuluyordu..
Kızlar uyusunda yiycem:))
İşte hazine!!
Görünce gözlerim fal taşı gibi açlıdı valla:))
Bende bu difrizden payıma düşenleri fazlasıyla zulaladım:))
Bu güzel gün için müzoşuma ve nurişime teşekkür ederim:))
SEVGİYLE KALIN..
.
.
.
Bir teşekkür:
Şirin ve sade headerım için degmesin yağlı boya blogunun sahibesi arkadaşıma çok teşekkür ediyorum..
Ellerine ,emeğine sağlık...

16 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

headır çok cici olmuş:)

Aynurcuk da mıncıklanmıycak gibi diilki,yanaklara bak maşallah:)

Müzoşun ellerine emeklerine sağlık :)

Böyle dostlar olmasa hayat geçmez..

Nursevin Sönmez dedi ki...

güle güle kullan yeni sayfanı. Gurbette yalnız kalmamak çok önemli. Bizde 25 yıl gurbetçiydik. Annem adına söylüyorum birde babam gurbetteydi.Bütün yük annemdeydi. ama ordaki eş dost hiç yalnız bıralmazdı.

mutfagabuyrun dedi ki...

menüdekiler harika canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

kardelen sezgin dedi ki...

sıcacık sevgiler sevgi ile yenilen yemekler pastalar işte mutluluğun resmi bu olsa gerek

TURUNCU TATLAR dedi ki...

gurbette öyle insanlarla karşılaşma kne güzel:) Allah dostluğunuzu muhabbetinizi hiç bozmasın sofrada harika ellerine sağlık emeği geçenlerin sevgiler..

zeymuran dedi ki...

harıka bır sofra bu,müzeyyen hanımın ellerıne sağlık,size de afiyetler olsun...

BİRİNCİSİN dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık,sizlere de afiyet olsun.Nefis tatlar hazırlamış. Aynur'a maşallah diyorum çok tatlıymış. Headerın çok yakışmış hayırlı olsun.Sevginin ellerine sağlık.Selamlar:)

Fincan Teyze dedi ki...

O nasıl bir sofra ;)
Küçük cimcimelerin keyfine söylenecek bir şey yok zaten ;)
Nice keyifli sofralar dilerim ;)

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Müzeyyen Hanımın ellerine sağlık
İnsanın böyle kıymetli dostlarının olması çok güzel bir durum
Sevgiler:)

ebru dedi ki...

Dostluk başka bir şey ama. Hele ki gurbette değil mi? Masa ve menü harika. Ellerine sağlık Müzeyyen Hanımın. Senin pıtıcıklar haklı valla. O dondurmalardan benim bile canım çekti:))

Pelin SÜME SAK dedi ki...

Kızlar kocaman olmuş :) Sen taşınmışsın ,ben şimdi okuyorum.. Allah hayırlı komşular versin diye boşuna söylememişler..

Sevgiler canım..

Tombul Tarifler dedi ki...

güle güle kullan headırın çok yakışmış
gurbette böyle dostlar edinmek güzel olsa gerek
ufaklıklar da maşallah çok şeker olmuşlar
öpüyorum kal sağlıcakla...

balböcükleri dedi ki...

sofra çok iştah açıcı.mercimekli köfte favorim.afiyetler olsun.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Müzeyen hanımın ve gelininin ellerine sağlık.Masa nefis lezzetlerle donatılmış.Dostluğunuz daim olsun canım:)
Amaa 0 2 şeker cimcime de ayrı bir nefis tatlılar.RABBİM sağlıkla mutlu yaşamlar nasip etsin inşallah:)
Sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bu arada headr'ın da sade ve çok güzel,Sevgimizin ellerine sağlık.
Gülü güle kullan canım.

songulsenyuz dedi ki...

Merhaba, kızların inanılmaz şekerler :)) Bende 11 yıldır uzaktayım. 2 ay sonra yeni bir tayin ve yeni bir evim olacak malesef artık alıştım. Sayfanı,kızları,bu sofrayı çok beğendim. sevgiler