Pazartesi, Mart 25, 2013

OBJEKTİFİMDEN ORTAKÖY:))

10 gündür tatildeyiz..geziyoruz..
Bu haftasonunu İstanbul'da dayımlarda geçirdik..
Hem çok özlediğim canlarımı hem de İstanbul'umu gördüm:))
Bu yazımda boolca Ortaköy fotoları var..
Her gördüğümde yine,yeniden hayran olduğum mekan...
Ben sustum..Söz fotolarda....

 Güzellik...mest oldum...




 Ortaköye gidilirde kumpir yenmez mi....
Enfestiii:))



 Bu güzel havada park keyfi yapılmadan olmazdı..
Aynurum,sude ablasını pek bi sevdi:))
İşte bu kadar..sabah saatlerinde orda olmama rağmen özledim bile:)
Bir kez daha İstanbul'un büyüsüne fena halde kapıldık..
Bol fotolu Eminönü postunda görüşmek üzere..
Hayırlı geceler...

6 yorum:

dönmezçağlar dedi ki...

oohhhhh gezilmiş stress atılmış ne mutlu sana :) Istanbul hayran olunmayacak yer değil eğer öyle olmasaydı FATİH fethedermiydi?

Şule YANIK dedi ki...

oooh istanbul havası aldırdınız bana.ben de çok özlemişim.neyseki dönmemize az kaldı.kızlar da pek mutlu olmuş.sevgilerimle.

Pelin SÜME SAK dedi ki...

Hoşgeldiniz canım,ne güzel gezmişsiniz..

Gurme Şirine dedi ki...

fotolar çok güzeldi...
ortaköyegidesim geldi :)

Dilekce.. dedi ki...

canımmm geldin de gittin bile mi??? ne güzel fotolar çekmişsin öyle, kızlar da ne güzel eğlenmiştir, keşke gelseydin bana da.. Bi dahaki sefere artık :) sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Ah İstanbul ahh...hoşgeldiniiz sefalar getirdiniz...fotolar çok güzel...rabbim tekrarını nasip etsin inşallah...sevgiler..