Cuma, Nisan 26, 2013

HAYIRLI CUMALAR...& GEÇMİŞ OLDU....



Selamların en güzeli,insanların en güzeli Efendimiz'in ve sizlerin üzerine olsun inşaAllah...
Bu mübarek günde dualarımız kabul,günahllarımız affolunsun inşaAllah...
Geçtiğimiz son 10 gün hep hastaneye gidip gelmekle,2 senedir geçmeyen mide ve sırt ağrılarımın sebebini öğrenmeye çalışmakla geçti..
Çekilen karın ultasonu sonucu safra kesemin taşla dolu olduğu ve ameliyat olmam gerektiği söylendi...
Ve ayın 30una ameliyat kararı alındı..
Fakat pazartesi gecesi inanılmaz ve dayanılmaz ağrılarla acile gittim ,doktorum ameliyatı gecikmeden yapalım dedi..ki başımıza daha büyük işler açmasın...
23 Nisan salı sabahı 11 gibi alındım ameliyata ...
Laporoskopi yöntemiyle 1 saatte içimdeki 60 kadar taştan ve safra kesemden ayrıldım:)
Bugün 4. gün...dün taburcu oldum..
Elhamdülillah,Şafi ismiyle şifa veren Rabbime çook çokk iyi ve çokk rahatım...
İnsanın evinde uyanmasından ,gözünü açtığında eşini ve çocuklarını görmesinden daha büyük bir nimet olamaz..
Eğer arasıra sizi rahatsız eden mide ağrılarınız varsa dr.unuzdan mutlaka bir karın ultrasonu çekmesini isteyin..içiniz rahat etsin...
Selam ve dua ile...

12 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

Cok gecmis Olsun Rabbim birdaha gostermesin sifa bekleyen herkesede sifa versin insallah. Hayirli Cuma'lar.

Canan demirbağ dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.

NİRVANA dedi ki...

Cok gecmiş olsun ablacım...Allah sıhhat versin tüm ailenize...

emelim dedi ki...

geçmiş olsun Allah tez zamanda sağlığına kavuşturur inş.hayırlı cumalar bu arada.ve sana teşekkür etmek istiyorum Rabbimin ve en sevgili kulunun ismini zikrederek yazdığın yazıların beni ve sanırım seni okuyan herkezin huzur duymasına vesile oluyor.Allah razı olsun :)

ZEYNEP KOZAN dedi ki...

çok geçmiş olsun
Rabbim şifalar versin
hayırlı cumalar canım

Başak dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ben de 10 sene önce oldu.Sizin gibi ameliyat tarihim belirlenmişti ama o güne gelmeden kendimi acilde bulmuştum. daha iyi olacaksınız.İnşallah. sevgiler..

Şule YANIK dedi ki...

ayy canım çok geçmiş olsun.rabbim şifa versin.Daha beterinden korusun inşallah.

kardelen sezgin dedi ki...

Geçmiş olsun canım

Esra Yağız dedi ki...

Çok geçmiş olsun, inşallah çabucak toparlanırsın canım.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Gecmis olsun diyorum..

ihlamurcum dedi ki...

Çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun.
Çok şükür bir sıkıntıyı atlatmışsın, İnşaallah bundan sonra daha iyi olacaksın.
Rabbim seni evlatlarına, eşine ailene ve sevenlerine bağışlasın.