Salı, Mayıs 28, 2013

ARTIK GELEYİM Mİİİİ:))

Eeee..noldu bana,nerelerdeyim yine..
Hani tarifler birikmişti sık sık güncellencekti sayfa...nerde..
Ama bu sefer o kaaa çok geçerli bir sebebim var ki..
Beni benden alan,şok eden..hala aklıma geldiğinde yüreğimi hoplatan bir sebeb...
Sizce..az çok tahmin ettiniz...
Bu bir 'BEBEK' haberi...
Bana haber vermeden 9 hafta saklanmış sessiz sedasız..
Ani şeker düşmelerim,baş dönmelerim,sabah bulantıları , doymak bilmediğim uykuların sebebi varmış meğerse..
İçimdeki mucizem bugün tam 10 haftalık..
Sağlığı sıhhatı yerinde...
Güzel kızlarım abla oluyor,inanamıyorum..
Benim planlamadğımı mevlam planlamış..,
Bir kez daha çok iyi anladım ki hiçbir şey tesadüf değilmiş..
Aniden ameliyat olmam  bile...
Hepsi bebeğimin konforu ve sağlığı için hazırlıkmış..
Bizi koruyan,gözeten Rabbimize sonsuz hamd ve senalar olsun...
Dualarınızda yer almak dileğimiz..
Bu yolculuğu sağlıklı,özürsüz kusursuz bir şekilde tamamlayıp,bir cennet emanetini daha hayırlısıyla kucaklamak...
Sevgiyle kalın blogcanlarım...

18 yorum:

saadet-i müstesna dedi ki...

ayyy Rabbim hayırlı evlat kılsın inşallah..
Nasıl güzel bir duygudur öyle.. Anlatmalarınızdan bile o duyguyu verdiniz.

mutfagabuyrun dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun canım.ALLAH sonunu getirsin inşallah.sevgiler.

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

Yüce Rabbim sağlıklı bir hamilelik nasip etsin inşallahhh. .

Swotpisces dedi ki...

ayy ne güzel bir haber böyle, hayırlı olsun... :)

Şule YANIK dedi ki...

çok sevindim,rabbim kucağınıza da almayı nasip eder inş.Kendinize iyi bakın,allaha emanet olun.

Limon çiçekleri dedi ki...

Allahım ne güzell!Tebrik ederim ,Rabbim hayırla kavuştursun insAllah canım..Nede güzel anlatmışsın oyle..

Arzu Sözen dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun canim allah tamamini erdirsin :-)

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Canım benim, çok sevindim.
Rabbim tamamına erdirsin, sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.

emelim dedi ki...

hayırlı olsun canım duaların kabul olur inş bebeğinde güzel süprizlerle gelir inşallah

SEMA KAVALİ dedi ki...

hayırlı uğurlu gelsin inşallah,aileye uğur getirsin.

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

RABBim hayırla tamamına erdirsin kucağına almayı sağlıkla büyütmeyi nasib etsin bacım ALLAH yardımcın olsun.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canım hayırlı olsun.Rabbim hayırlısıyla tamamına erdirdin

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Hayırlı Kandiller...
Rabbim bu güzel ve mübarek gecenin ve ayların hürmetine ülkemizi huzura ve barışa erdirsin.
Ülkemizin fenalığı için uğraşanlara fırsat vermesin.

En İyi Yemek Siteleri dedi ki...

Merhabalar,
En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
Çalışmalarınızda başarılar...
Ziyaret etmek isterseniz:
En İyi Yemek Siteleri


ayrica hayirli olsun:))

Yağmur İpar dedi ki...

Canım hayırlı olsun. Rabbim tamamına erdirsin inşaallah.... Çok sevindim. Hayırlı haberlerini bekliyoruz. :))

ihlamurcum dedi ki...

Kutluyorum, ne güzel bir haber. inşallah çok uğurlu gelir,sevgiyle büyür.Sağlıklı paylaşımlarda bekliyoruz.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ahh ne guzel bir haber...hayirlisinlan dogsun bakalim:)

Reyyan Özuğur dedi ki...

henüz kimse bilmese de aynı sürpriz bende de var... hayırlı olsun..