Pazar, Mayıs 12, 2013

EY MEMLEKETİM..İÇİM YANIYOR...

Ey Kentim! 
Dünya'ya barış ve kardeşliği göstermiş HATAY'ım ...
İnsanların ruhlarıyla, kardeşlik üzerine inşa edilmiş ey güzel şehrim HATAY'ım...
Kardeşliğe sahipsin sen. Kapatma kapılarını, toprağın kana bulanmasın, gökyüzünde kalma yalnız. Büyümesin halkının yaraları. Sen bizimsin.Temelinde Kardeşlik var senin. Sağlamsın, dik dur.. Sevgiyle açtın kapını senden yardım dileyene, bambaşka topraklardan gelene...Barış verdin, kardeşlik verdin... Yapılan bu çirkin saldırılara yenilmedik, yenik düşmedik düşmeyeceğiz...
Sen dik dur! Birliği ve kardeşliği koru HATAY'ım ...

6 yorum:

Rümeysa dedi ki...

Hemşerim diyecek hiç birşey bulamıyorum sadece aklıma ASR SURİ GELİYOR.

Rahman, Rahim olan Allah'ın adıyla.

Andolsun asra! İnsanlık hüsranda. Ancak iman edenler ve doğruları yapanlar, birbirlrine hakkı ve sabrı tavsiye edenler müstesna.

ALLAH ailelere sabır hastalarada şifa versin.

KENDİMCE SEYLER dedi ki...

evet bu olay hepimizi sarstı,bende Antakya da yaşayan biri olarak bu olayı kınıyorum...

kardelen sezgin dedi ki...

Herkesin başı sağolsun

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

hemşerim , bu olay başka bir sınır ilimizdede olabiirdi ama reyhanlı HATAY özellikle seçilmiş bir yer inşallah hatay halkı bu oyuna gelmeyecek .hepimizin başı sağolsun

Fatma Mermer dedi ki...

canım başımız sağolsun bizimde buralarda yüreğimiz kanadı
rabbim hainlere fırsat vermesin

Adsız dedi ki...

Sizler. Katlitorum. Çok butun. Olanlar