Cuma, Temmuz 12, 2013

14+5 ..SELAM OLSUN HEPİNİZE...

Cümleten Ramazan ayımız mübarek ve kutlu olsun..
Kat kat Rahmet yağan,nurlu günlerdeyiz Elhamdülillah...
Hamileliğimin zor,sıkıntılı günlerini atlattım çok şükür..,
Her şey yolunda 14+5 olduk bu arada....cinsiyetimiz henüz belli değil..
Merakla bekliyorum ya o ayrı bi konu:))
Artık kendimi toparlamalı ve blogumuun başına geçmeliyim..
Hiç yazamadığım halde günlerdir 1000i aşıkın ziyaretçime çok teşekkür ederim...
Yarın iftara misafirlerim var kısmetse...
Özenerek yapmalı,fotolanmalı,bloga konulmalı:))inşaAllah...
Allah'a emanet...selametle...

9 yorum:

Turuncu Tatlar dedi ki...

Bebeğin hayırlı olsun canım. Ramazanın mübarek olsun. Seni takip ediyorum. Bende beklerim. Sevgiler. Bu arada yarınki iftar masanın resimlerini ve tariflerini bekliyorum.

Sevil Aslan dedi ki...

Fatoşcum Allah bebeğini sağlıkla mutlulukla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım..çok geçmiş olsun ameliyatta olmuşsun canım aynı rahatsızlık bendede var kurtulduğuna sevindim canım..
hayırlı ramazanlar diliyorum..

mehtap dedi ki...

Allah tamamına erdirsin sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah, tebrik ederim.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Merakla bekliyorum ben de cinsiyetini :) Hayırlısıyla sağ salim gelsin deee..

Hayırlı iftarlar canım..

ezgi özen dedi ki...

Internette fellah koftesine bakıyordum sonra sizdeki tarifi yapmaya karar verdm :) Dur kızlarına da bakim dedim baktim cok tatlılar Allah bağışlasın. Anasayfaya geldigimde ise yeni bebek haberini duyunca sizi tanimama ragmen cook sevindim nedense :) Allah sagsalim kucaginiza almayı nasip etsin :)

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

ben bu evleri biliyorum :) ahhh hhhh içimi yaktın hemşerim ALLAH rahatlatsın seni

nursen aksoy dedi ki...

Merhabalar..Ben bloğunuzun yeni üyesiyim,hemşeriyiz.Bende Adanalıyım.Yeni bebeğinizi hayırlarla,güzel günlerde büyütün.Blogunuz çok keyifli,sizinle tanışmak isterim.Bende bloğuma beklerim.sevgilerimle.www.nurlumutfakta.blogspot.com

Esra Yağız dedi ki...

Bu fotoğraf rahmetli büyük annemin evine okadar çok benziyor ki.. çok güzel anılar canlandı gözümde sayenizde.. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.

Esra Yağız dedi ki...

Bu fotoğraf rahmetli büyük annemin evine okadar çok benziyor ki.. çok güzel anılar canlandı gözümde sayenizde.. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.