Çarşamba, Temmuz 24, 2013

MANTI'MMM:))


Hayırlı akşamlar,hayırlı iftarlar arkadaşlar...
Şuan birçok kişi mutfakta iftar sofrası telaşında..
Elhamdülillah bende bugünki rızkımıza düşen paydan hazırladım..Allah hayırlısıyla yemeyi nasip etsin...
Mantılarımı Ramazandan önce sarıp difrize atmıştım...
Kızlarım ve eşim çok sevdiğinden hemen çıkarıp hazırlıyorum...
İftar sofralarına çok yakışan lezzeti bizi bizden alan bir nimet...
Mantı tarifi herkez tarafından layıkıyla bilinir...
İstedim ki fotoğraf olarak arşivimde olsun..
Allah oruçlarınızı kabul etsin inşaAllah...

10 yorum:

mehtap dedi ki...

nefis görünüyor.Allah kabul etsin tutulan oruçları. sevgiler..

döndü dedi ki...

Harika olmuş.Canım çekti:))
Takipçiniz oldum bende beklerim....

Günlükçü Bayan dedi ki...

çok ama çok severim hergün olsa yerim gecen hafta yaptım bende elinize sağlık

hatice avcı dedi ki...

oooooo manntıııı... ellerine sağlık.

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Mantııı::)))
Elleirnize sağlık
Hayırlı Ramazanlar
Sevgiler:)

Tombul Tarifler dedi ki...

canım hayırlı olsun senin de bebeğin
Rabbim yardımcın olsun inşallah
ben oruç tutamıyorum ama tutanlara güzel sofralar hazırlamayı ben de çok seviyorum anlaşılan sen de öylesin
eline sağlık arkadaşım
öpüyorum Allah'a emanet ol emi

özlem dedi ki...

nefisss görünüyor ellerine sağlık afiyet ifa olsun.

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Mantın nefisssss olmuş ellerine sağlık...
Sevgilerimle...

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Fatma Damyan dedi ki...

Hiç dayanamam, ellerine sağlık adaşım.
Nefis olmuş nefisssss :))))
Sevgiler...