Pazartesi, Eylül 30, 2013

KIŞ İÇİN NELER YAPMIŞIZ?


Birçok evde kış hazırlıkları tamamlandı..
Bizde de..
Rabbim hepimize sağlıkla,agız tadıyla yemeyi nasip etsin inşaAllah...
Ben kış için ; menemenlik,lutenitsa sos, sarımsaklı makarna sosları,patlcan,biber ve kabak kurusu,erişte ve tarhana yaptım..
Ayrıca difrize barbunya,bezelye,bamya,asma yaprağı,şeftali ve bolca domates ve biber istifledim...
Turşularımı kurdum...
Malum kışa doğum yapcam,gelenim olcak evde eksik olmasın...
Hayırlı,huzurlu geceler...

4 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

Harika şeyler hazırlanmış,emeğinize sağlık.Allah ağız tadının olduğu sofralar bu lezzetlerin ulaştığı güzel misafirler nasib etsin inşallah.
sağolsun bizde annem yaptı biraz,teyzem de memlekette bizim için hazırladı.
:-)

papatyaninguncesi dedi ki...

ne güzel şeyler hazırlamışsınız ellerinize sağlık.ağız tadıyla yiyin inşallah.

Betül Edepli dedi ki...

Merhabalar :) Ben Chef adayı olma yolunda ilerleyen bir blog sahibiyim blogumu takip eder ve izlerseniz çok sevinirim iyi günler :) http://mutfaktakisen.blogspot.com/

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com/