Cuma, Eylül 27, 2013

YAZIYORUMMM....YAAZZZDIIIM...:))


Aylar olmuş yazmayalı...
Blogumdan ayrı kalalı...
Çok sık düşündüm artık yazmasam mı diye...
Her seferinde kıyamadım emeklerime...
5 yıldır yazdıklarıma..fotoğrafladıklarıma...anılarıma...
Sanırım üç çocukla da bu işi sürdürebilirim...:))
Bebeğim 25 haftalık oldu teyzeleri...
Allah kısmet ederse minik bir kızım daha olacak...
Aynurumla Hiranurum kardeşini merakla,heyecanla bekliyor...
Çok sevgi dolu iki abla bekliyor minik meleğimi...
Onlar minik anneleri..benim baştaçlarım...ilk gözağrılarım....
Hamilelik iyi gidiyor..kollarımın sıkça uyuşmasından başka bir problemim yok..
Bir de gece aniden uyanıp reçel kavonozunun başında bitmek...
Toplamda 7 kg almış bulunmaktayım!
Hani oğlu olacaklar tatlıya düşkün olurdu benim kız erkek fatma olcak sanırsam:)))
Döndüm arkadaşlar...
Bloguma....
Yeniden hayata dair anılarımı,lezzetlerimi paylaşmak üzere...
Artık 3 kızla mutfaktayım...
Sizleri her daim takipteyim...
Beni instagramdan, da takip edebilirsiniz...
Görüşmek üzere...
HAYIRLI GECELER....

8 yorum:

hanhildem dedi ki...

Hayırlı olsun. Sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız umarım. Benim de iki kızım var. Üçüncüsü kısmet :))

Mutfak Dili dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun yeni kizimiz.
Rabbim hayirla kucagina almayi nasip etsin..
Kiz evlat lazim her anneye.. Cifter cifter.. Bahtlari acik olsun insallah..
Instagtramda bende varim: goruselim insallah.. :)Instagramda cok engel oluyor bloga yazi yzamaya:(
Sevgiler..

Emek Kafee dedi ki...

yeniden hoşgeldin canım bende sürekli bakıyorum bu kadın nerelerde diye?bu blog işi hastalık gibi başlayan bırakamıyor.bebeğinde hayırlı olsun.yeni tarifler bekliyoruz takipteyim

ebru dedi ki...

Hayırlı olsun kızın. Allah'ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım.

FunD@ dedi ki...

hayırlısı olsun sağlıcakla alın kucağınıza

Adsız dedi ki...

Fatmagül hanım ben de dayı oluyorum sanırım. :)) Tabi sizde haklısınız bu tip siteleri genelde teyzeler takip ederler :))

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

bende bolce şekerpare yemiştim benim kızımda tam erkek fatma maşallah:) ALLAH acılarını göstermesin bacım hayırlısıyla kurtarsın RABB'İM.

Ayten dedi ki...

3 kiz cocugu buyuten baba cennete gidermis :))