Pazartesi, Mart 24, 2014

ELMAS KURABİYE


Selam olsun cümleten...
Yine nasıl geçtiğini anlamadığım bir günün sonnundayım..
Ayaklarım fena ağırıyor..bu yüzden uyuyamıyorum çogu gece...
Çok şükür halime..günlerime..gecelerime...
Mis kokulu üç evladım uyuyor yanıbaşımda...
Yüzlerine,gözlerine baktığım her an dualarım onlarla...
Bağışla Rabbim onların hatırına bizleri bağışla..Amin...
Gelelim bu ışıl ışıl lezzetli kurabiyelerimize..
Tarifi sevgili Umutsepetim'den...
MALZEMELER:
-250 gr.tereyağı
-1 çay bardağı pudra şekeri
-1 yumurta
-2,5 yemek kaşığı kakao
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-3,5- 4 su bardağı un
-bulamak için :toz şeker
-üzerine:1er çay k. nutella
YAPILIŞI:
-Yogurma kabına yımuşamış tereyağ,p.şekeri,yumurta,kakao ve vanilyayı ekleyip karıştıralım.
-yavaş yavaş unu ve kabartma tozunu ilave ederek yumuşak bir hamur yoğuralım.
-ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlıyalım ve şekere bulayalım.
-kurabiyelerimizi yağlanmış tepsiye dizip işaret parmağımızla ortalarına çukur yapalım.
-önceden ısıtılmış fırında 175c de pişirelim.
-kurabiyeler soğuyunca ortadaki çukurlara nutella sürülür...
AFİYETLE..

5 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

ellerinize sağlık... Benim de denemek istediğim bir tarif ve çok güzel görünüyor.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben önce nutellaları sıyırsam olur mu :)) sonra senden kalmıyo kavanoz biliyorum :))

ellerine emeklerine sağlık kuzum.

fatosun mutfagından... dedi ki...

HİHHİİ OLUR OLUR..BENİM KIZLARDA AYNINI YAPTI ÖNCE:)))

Selin dedi ki...

Denedim cok leziz oldu ama ustlerine nutella yerine kendi yaptigim findik ezmesini kullandim. Muthis oldu. Simdi keyif zamani.

Ceviz Hane

sanayi mutfak dedi ki...

güzel paylaşımınız için sağolun.. ellerinize sağlık..