Cumartesi, Eylül 27, 2014

BİR ANTAKYA POSTU :)

Uzun uzun günlerden sonra selam olsun cümleten...
Tatil bitti..yaz bitti...
Antakya'da geçen günler bitti...
Geriye bir bloggerın gözünde kalanlar kaldı:))
Birbirinden nefis kahvaltı sofralarına oturduk...
Annemin,kayınvalidemin,kızkardeşimin,teyzelerimin elleriyle hazırlanan...

Ramazan bayramından hemen sonra gittiğimiz için her gittigimiz yerde mis gibi kömbeler yedik..
Bu lezzetli tabak Hatice teyzemin ellerinden..gamzelimm...
Memlekete gidilirde sarmiçi yenmez mi...
Bol acılı,ekşili..bol yeşillikli..
Evde de yapıyorum ama orda tadı bir başka:))
Sabah kahvaltılarından bu güzelliklerde...
Açmayı ben yaptım...Tarif bir başka zamana kısmetse :)
Bu lezzetlerde eşimle gece gezmelerimizden...
Kızları uyutup bir kaç kez kaçmıştık :))
Nefis künefemiz ve acılı Turan Usta köfte dürümümüz...
Taş kadayıfı..cevizli-kaymaklı...
Canım annem nede güzel yapmıştıı..
Veee final..
Cara peynirinden katıklı ekmek..
Sedoşumm ellerine sağlık canım benim....
.
.
.
Çok güzel 40 gün geçirdim memleketimde...
Gittiğimiz her yerde çok candan çok içten karşılandık,ağırlandık..
Hepinize tekrar tekrar çook teşekkür ederim...
Çok seviyorum sizleri....

5 yorum:

mehtap dedi ki...

yutkunduğumu söylemeden geçemeyeceğim:)) her şeyi memleketinde yemek lazım zaten gerçek tadını alabilmek için, afiyetler olsun, yapanların eline sağlık.

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

sabah sabah ağzım sulandı,herşey nefis görünüyor.ellerinize sağlık...afiyetler olsun...

Deniz dedi ki...

Fotoğraflar harika. Sırf yemekleri için mutlaka gideceğim Antakya'ya. Katıklı ekmek de çok merak ettiğim bir lezzet. Keyifli zaman geçirmişsiniz belli, Allah tekrar kavuştursun. Sevgiler.

nursen aksoy dedi ki...

Bende 2 gün önce gittim Antakyaya ve yemekten yine mide fesadı geçirdim yine...Yok böyle lezzetli bir memleket..:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bunları facebookdan gördüm ya yazdım sanıyorum,ah bu bunak ben :)

Memleketimin her köşesini gezmek istiyorum,inşallah buralar da nasip olur.

Rabbim tez zamanda tekrar kavuştursun seni de <3