Çarşamba, Aralık 24, 2014

BROKOLİLİ MÜCVER ...


Zeynep'in ne yiyip içtiğini ,mamalarımızı fotograflayıp yazmak için geç kaldık aslında...
Yani Zeynonun 4.ayında ek gıdaya başladıgını düşünürsek:))
Şimdi ise kızımın 1.yaş gününe 6 gün kaldı inşaAllah...
Küçük bir kutlama yapma planımız var kısmetse...
Benim güzel Zeynebim...
....
Brokolili mücverimiz ,brokoli sevmeyen çocuklar için şahane bir kahvaltılık...
Hiç çakmadan hüpletiverecekler brokoliyi..
Zeynep brokoliyi çok seviyor ama yemiyen ablaları için harika bir teknikti :)
MALZEMELER:
-1 kase brokoli
-2-3 dal ıspanak (brokoli tadını biraz kırmak için:))
-1 yumurta
-1 yemek k. un
-1 yemek k. beyaz peynir
YAPILIŞI:
-Brokolinin üzerine yarım çay bardağı su eklenerek haşlanır.altı kapatılıp ıspanak yaprakları atılır.
-Mümkün oldugunca haşlama suyunu az koyun ki vitaminleri suya geçirip kaybetmeyelim.
-haşlanan ve soğuyan sebxelerimizi çatalla ezip yumurta,un ve peyniri katıp karıştıralım.
-ısıtılmış ve çok az zeytinyağıyla yagladığımız teflon tavaya kaşık kaşık dökerek pişirelim...
AFİYETLE...

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Zeynep'e mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim. Bu mücveri ben bile severim valla :)Ama yeğenim Defne için ben de deneyim. Pek sebze yemiyor bu aralar. Ellerinize sağlık.

fatosun mutfagından... dedi ki...

Cok tesekkur ederiz.dilerim guzel defnede sever mucverimizi

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

ellerine sağlık harika bir fikir

Mutfak Hazinem dedi ki...

Uf.. şu renge baksanıza.. Ellerinize sağlık.. Tek tek kelimeyle enfes görünüyorlar.. Bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

akasyakokusu dedi ki...

Krep yada akıtma şeklinde her sebzeyi denedim ama brokoli hiç aklıma gelmedi..Yeşil yeşil aman aman bayıldım hayran oldum..