Pazartesi, Aralık 15, 2014

YULAF KEPEKLİ EKMEKLER...


Son 3,5 aydır kendim için yaptıgım en iyi şey...
24 kilo vermek...
Senelerce birçok diyet denemiş ama uzun vadede başarılı olamamış ben onlarca kilo attım üzerimden...
Hedefime 6-7 kg kaldı...
Peki ne yaptım..nasıl gitti -24 kg...
DUKAN DİYETİYLE....
Evet dukan diyeti...hayatımın dönüm noktası..ilk kararlılıgım..ilk başarım....
Dukan diyetinin olmazsa olmazı yulaf kepeği...ben seyir evresinde oldugum için günlük hakkım 2 yemek kaşıgı...
Yulaf keğepi ile yapılan yüzlerce tarif var...ben genelde ekmek ve kek yaparak degerlendiriyorum...

MALZEMELER:
-15 yemek k. yulaf kpeği karışımı*
-3 yemek k.yagsız süt tozu**
-3 yemek k.yagsız yogurt
-3 yumurtau
-2 paket kabartma tozu
YAPILIŞI:
-yogurt,yumurta hafifçe çırpılır.
-yulaf kepeği karışımı,süttozu ve kabartma tozu eklenip karıştırılır.
-üzeri kapatılarak ılık bir oramda 15 dk.bekletilir.
-daha sonra eller hafifçe ıslatılarak 5 eşit parçaya bölünür ve yağlı kagıt serilmiş tepsiye alınır.
-önceden ısıtılmış fırında 180 c de pişirilir....
-ve hergün bir ekmek yenir.yani 5 günlük ekmeğimiz:)
AFİYETLE..SAGLIKLA...
* Yulaf kepeği karışımı seyir evresinde günlük izini 3 yemek kaşıgıdır..
**süttozu kahve kreması degil,hamur işlerinde kullanılan süttozudur..

6 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Tebrik ederim 3 ayda bayag kilo vermisiniz. Ekmekler harika gorunuyor.
Yulaf kepegi ekmegini bende yapiyorum ama sizin ki gibi olmuyor.
Ben 15 kasikla yaptigim ekmegi 7 gun de tuketiyorum.

Güloanne Mutfakta Gülten dedi ki...

Günaydın.Tebrik ederim ama vermek kadar o kiloları korumakta çok önemki.İradenizi asla bozmayın.Ekmekler çok lezzetli görünüyor.Ellerin,ize sğlık

Deniz Güneş dedi ki...

hay maşallahh 24 kilo bravo canım..
ekmeğinde nefis görünüyor ellerine sağlık..

Canan demirbağ dedi ki...

Maaşallah.Ekmeklerde harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Maşallah, Rabbim daim etsin inşallah güzelim.

Ellerine emeklerine sağlık.

Tuba dönmez çağlar dedi ki...

helal olsun sana bacım ne diyim herkesin harcı değil 24 kilo vermek
bende zamanında 8 ayda 20 kilo vermiştim gülben ergenle beraber başlamıştık diyete:) o bıraktı ben devam ettim:)
ekmekler çok güzel görünüyor yalnız ellerine sağlık